Lämpimät kiitokset kaikille, jotka osallistuivat asiakastyytyväisyystutkimukseemme aiemmin tänä vuonna. Asiakkaamme arvioivat, kuinka olemme onnistuneet asiakassuhteen hoitamisessa, tuotteiden laadussa, toimitusprosessin sujuvuudessa, asiakaspalvelussa ja liikekumppanuuden ylläpitämisessä. Saimme toiminnastamme kokonaisarvosanaksi 4,75 (asteikolla 1-6), joka oli jälleen kerran parempi kuin toimialalla keskimäärin.
Tutkimuksen perusteella asiakkaamme ovat toimintaamme erittäin tyytyväisiä. Kuten aiempinakin vuosina, asiakkaamme kiittivät erityisesti teknisen tuen palvelun laatua, asiantuntemusta ja nopeaa reagointia kaikkiin kysymyksiin. Asiakkaidemme tekniselle tuen palvelun laadulle antama arvosana 5,2 kertoo, että tekninen tukitiimimme on onnistunut parantamaan toimintaansa vielä entisestään. Aiomme jatkossakin huolehtia siitä, että tukitiimimme asiantuntemus on aina nopeasti saatavilla. Olemme lisänneet ja tulemme vielä lisäämään resursseja myös myyntiin, jotta voimme palvella teitä entistä paremmin.
Tuotevalikoimamme on viime aikoina laajentunut ja vastaa entistä paremmin kasvavaan kysyntään monipuolistuvilla kulunvalvontamarkkinoilla. Uusimpia tuotteitamme ovat mm. mekaanisilla näppäimillä varustettu kulunvalvontalukija sekä näytöllinen RFID-lukija. Vastaamme joustavasti erilaisiin tuotetarpeisiin myös jatkossa, ja suuntaamme lähitulevaisuudessa kohti uusia mobiilitunnistamiseen liittyviä tuotehankkeita.
Asiakastyytyväisyytutkimuksen ja asiakashaastattelujen perusteella asiakkaamme kokevat, että tarjoamamme asiakaspalvelun laatu on tärkeä tekijä heidän oman liiketoimintansa menestymisessä. Lisäksi asiakkaat arvostavat pitkää kokemusta ja ymmärrystä asiakkaan omasta toimialasta, jota me pitkään alalla toimineena lukijatoimittajana pystymme myös tarjoamaan. Ymmärrämme, että asiantuntemuksemme ja joustavuutemme on keskeisessä asemassa aidon kumppanuussuhteen kehittymisessä meidän ja asiakkaidemme välillä, ja arvostamme tätä.
Aiomme jatkossakin olla asiakkaidemme luotettava kumppani. Suuntaamme entistä tiiviimpään yhteistyöhön ja vuoropuheluun asiakkaidemme kanssa; esimerkiksi kehittämällä tapoja jakaa asiantuntemustamme kentällä erilaisissa koulutuksissa. Tähtäämme jatkuvaan kehittymiseen ja aitoihin kumppanuussuhteisiin, joten haluamme jatkossakin kuulla Teidän, hyvät asiakkaamme, mielipiteitä toiminnastamme.
Kiitos vielä kerran kaikille asiakastyytyväisyystutkimukseen osallistuneille. Palautteenne on meille hyvin tärkeää.