Ota yhteyttä

Asiakastukitiimi vastaa kysymyksiin

Onko sinulla kysyttävää tuotteista, tai tarvitsetko datalehtiä tai asennusohjeita? Sivuillamme on yleisimmät tuotedatalehdet ja asennusohjeet, mutta jos et löydä haluamaasi, otathan yhteyttä asiakastukeen. Olemme valmiina palvelemaan sinua.

Yleisesti kysytyt kysymykset

Esitteitä, datalehtiä ja asennusohjeita

 

Asiakaspalvelun yhteystiedot

Varmista nopeat toimitukset

Tuotteiden tilausohje

Tilauskaavake
    • Tuotekoodi ja tuotekuvaus
    • Määrä ja sovittu hinta
    • Oma viitenumerosi tilaukselle (jos haluat)
    • Laskutusosoite ja toimitusosoite
    • Yhteyshenkilön nimi ja sähköpostiosoite
    • Sähköpostiosoite, johon haluat tilausvahvistuksen (ellei sama kuin edellä)
    • Toimitustapa
    • Kuriirin sopimusnumero – Idescon vai teidän (teille tulevan rahdin sop.nro)
    • Haluttu toimitusaika tilauksen joka riville erikseen (tarkka pvm)
    • Onko osittainen toimitus ok, vai haluatko koko tilauksen kerralla
  • Tuotekoodi määrittelee tarkasti, mikä tuote on kysymyksessä. Vaikka tuote näyttää ulkoisesti samalta ja sen tuotenimikin on sama, erilaiset konfiguraatiot ja muut variaatiot ilmenevät vain tuotekoodista. Siksi tuotekoodi pitää sisällyttää tuotteen tilaukseen mukaan. Jos olet tilaamassa uutta tuotetta, jota et ole tilannut ennen, saat tuotekoodin yhteyshenkilöltäsi. Voit myös ottaa yhteyttä Idescon asiakastukeen – olemme täällä sinua varten ja vastaamme kaikkiin kysymyksiisi. Tärkeintä on, että tuotekoodi ei puutu tilauksesta. Tilauksesi etenee vasta, kun olemme pyytäneet sinulta lisätietoja ja selvittäneet kanssasi, mitä tuotetta haluat tilata.

  • Tuotekoodi pitää olla myös tuotteiden uusintatilauksissa. Olet ehkä tilannut useampaa tuotetta viime aikoina, jolloin emme voi tietää mitä niistä uusintatilauksesi koskee. Jos et tiedä tuotekoodia, voit katsoa sen haluamasi aikaisemman tuotteen tilauksesta, laskusta tai lähetyslistasta.

  • Tuotekoodi ja muut edellämainitut tiedot tarvitaan myös tunnisteiden tilauksiin. Näiden lisäksi liitä tilaukseen mukaan myös tieto tarvittavista tunnisteiden merkinnöistä ja / tai ohjelmoinnista.

  • Jos tuote ei toimi kuten odotit, ota ensin yhteyttä Idescon asiakastukeen. Kokenut asiakastukitiimimme palvelee mielellään kaikissa tuotteisiin liittyvissä kysymyksissä ja pystyy usein ratkaisemaan ongelman jo puhelimessa. Jos tuote on viallinen, pyydä aina ensin Idescon asiakastuesta RMA-numero ennen tuotteen palauttamista. Lähetyksen mukana oleva RMA-numero auttaa meitä yhdistämään saapuneen lähetyksen tuotteen ongelmakuvaukseen ja voimme aloittaa tuotteen tutkimisen heti. Jos tuotteessa on vika, se korvataan uudella tai korjataan. Jos tuote ei enää kuulu takuun piiriin ja korjaamme sen, korjauskustannukset laskutetaan sinulta. Jos meille palautetut tuotteet osoittautuvat toimiviksi, laskutamme testausmaksun. Tuotteen uudelleenkonfigurointi laskutetaan.

  • Lukijatuotteillamme on tyypillisesti vuoden takuu, ellei ole  asiakaskohtaisesti toisin sovittu.

  • Idesco on tunnettu ketteryydestään ja joustavuudestaan. Valmistamme asiakaskohtaisia, räätälöityjä tuotteita, ja samalla ylläpidämme satoja tuoteversioita. Asiakaskohtaiset tuote-ennusteet auttavat meitä suunnittelemaan tuotantoamme etukäteen, jolloin asiakkaamme saavat tuotteet juuri silloin kun niitä tarvitsevat, ja toimitusajat pysyvät lyhyenä.

Tutustu tuotteisiin

Ota yhteyttä

Nimi*