Kiitämme lämpimästi kaikkia, jotka osallistuivat asiakastyytyväisyystutkimukseemme aiemmin keväällä. Asiakkaamme arvioivat, kuinka olemme onnistuneet asiakassuhteen hoitamisessa, tuotteiden laadussa, toimitusprosessin sujuvuudessa, asiakaspalvelussa ja liikekumppanuuden ylläpitämisessä. Saimme toiminnastamme kokonaisarvosanaksi 4,99 (asteikolla 1-6), joka oli jälleen kerran parempi kuin toimialalla keskimäärin.
Kaikkein parhaat arviot asiakkaamme antoivat meille teknisen tukitiimimme asiantuntemuksesta (5,56) saatavuudesta (5,43) sekä ongelmanratkaisukyvystä (5,40). Saimme hyvät arviot myös sovittujen toimitusaikojen pitämisestä (5,04) ja nopeista vastauksista kysymyksiin ja yhteydenottoihin (5,06). Nämä kaikki palvelumme osa-alueet ovatkin tärkeitä, koska ne vaikuttavat omien asiakkaidemme ja heidän asiakkaidensa päivittäisen arjen sujumiseen ihan käytännössä. Kun lukijat ovat paikalla silloin kun on sovittu, loppuasiakas voi ottaa järjestelmän käyttöön silloin kun on luvattu. Teknisten kysymysten ilmaantuessa vastausten on löydyttävä heti, jolloin asentajien työt voivat jatkuvat niin pian kuin mahdollista eikä aikaa kulu odotteluun. Meillä koko tiimi tuotekehityksestä lähettämöön tekee töitä saman katon alla, joten kysymykset ja vastaukset löytävät nopeasti tiensä oikeille ihmisille. Panostamme siis asiakaspalveluun, koska ymmärrämme asiakkaidemme päivittäistä arkea. Kun me palvelemme asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla, myös he voivat pitää omat lupauksensa.
Kulunut vuosi on ollut meille kasvun aikaa niin liikevaihdon kuin henkilökunnankin suhteen. Olemme rekrytoineet lisää ihmisiä tuotekehitykseen, asiakaspalveluun, materiaalihallintoon ja myyntiin. Palkkaamalla uusia työntekijöitä me varmistamme, että pystymme jatkossakin nopeasti ja joustavasti palvelemaan asiakkaitamme niin tulevissa kuin meneilläänkin olevissa tuotekehityshankkeissa. Asiakkaidemme mielestä päivittäinen yhteydenpitomme on aktiivisempaa kuin toimialalla keskimäärin, mutta pyrimme silti entistä paremmin ennakoimaan erilaisia arkipäivän tilanteita ja tiedottamaan niistä jo ennen kuin kysymyksiä ilmaantuu. Suuntaamme innolla laajentamaan tuotevalikoimaa uusilla teknologioilla, mihin olemmekin nyt lisänneet resursseja.
Jatkossakin aiomme olla asiakkaidemme luotettava kumppani – parhaiten palveleva RFID-lukijoiden toimittaja. Tutkimusyritys Onwayn sadanviidenkynmenenyhden suomalaisen IT-yrityksen vertailujoukossa Idescon asiakastyytyväisyys on noussut jo kärkikymmenikköön. Kiitos tästä kuuluu asiakkaillemme, jotka ovat ohjanneet meitä jatkuvasti parantamaan toimintaamme sille huipputasolle, jolla se nyt on.
Yhä edelleen tähtäämme jatkuvaan kehittymiseen ja aitoihin kumppanuussuhteisiin, joten haluamme jatkossakin kuulla Teidän, hyvät asiakkaamme, mielipiteitä toiminnastamme.
Kiitos vielä kerran kaikille asiakastyytyväisyystutkimukseen osallistuneille. Palautteenne on meille hyvin tärkeää.