Idescon asiakkaat entistä tyytyväisempiä

06.04.2017

Toteutamme vuosittain laajan asiakastyytyväisyystutkimuksen, jonka tulokset ovat juuri valmistuneet. Asteikolla 1-6 saimme erittäin hyvän kokonaisarvosanan 4,82, joka on parempi kuin toimialalla keskimäärin. Se on myös Idescon kaikkien aikojen paras tulos asiakastyytyväisyystutkimuksessa samoilla mittareilla. Kiitos kaikille tutkimukseen osallistuneille.

Tutkimustulosten mukaan olemme asiakkaidemme mielestä erityisesti onnistuneet lisäämään tuotteisiimme toivottuja ominaisuuksia, sujuvoittaneet tilaus- ja toimitusprosessia sekä vahvistaneet asemaamme hyvänä liikekumppanina. Kaikkein parhaat arvosanat saimme tänäkin vuonna jälleen kerran asiakaspalvelumme laadusta. Teknisen tuen ongelmanratkaisukyky ja tuen saatavuus sekä henkilösuhteet asiakkaiden ja Idescon tiimin välillä arvioitiin kaikki yli viitosen arvoisiksi asteikolla 1-6.

Millaista hyvä asiakaspalvelu sitten käytännössä on? Uskomme, että kun asiakas ottaa meihin yhteyttä, hän haluaa vastauksen heti. Meillä yrityksen sisäinen komentoketju on lyhyt, ja huolehdimme koko organisaatiolla siitä, että asiakkaan asia etenee. Meillä kaikki ymmärtävät, että oma menestymisemme riippuu asiakkaan menestymisestä. Tähtäämme pitkäaikaisiin kumppanuuksiin asiakkaidemme kanssa, ja uskomme että paras luottamus syntyy tiiviistä yhteydenpidosta ja nöyrästä palveluasenteesta myös haasteiden edessä.

Haluamme edelleen olla asiakaspalvelun ykkösiä alalla ja etsimme jatkuvasti uusia keinoja palvelumme parantamiseksi entisestääm. Asiakaspalaute auttaa meitä kehittämään toimintaamme, ja siksi arvostamme asiakastyytyväisyystutkimuksiin käyttämäänne aikaa. Uskomme, että myös asiakkaamme hyötyvät palautteen antamisesta. Asiakaspalautteen perusteella olemme esimerkiksi parantaneet tilaus- ja toimitusprosessia. Tulokset näkyvät nyt lyhentyneinä toimitusaikoina ja hyvänä asiakastyytyväisyytenä. Tänä vuonna toimitusajat saivat erittäin hyvän arvosanan 5, ja kahdeksankymmentä prosenttia vastanneista arvioi Idescon toimitusaikojen olevan samalla tai paremmalla tasolla kuin kilpailijoilla.

Tutkimusyritys Onway on sähköisen asiakaskyselyn ohella myös vuosittain haastatellut joitakin asiakkaita. Haastatteluissa asiakkaamme kertovat, mitä odottavat hyvältä lukijatoimittajalta, ja arvioivat kuinka me olemme pystyneet vastaamaan näihin odotuksiin. Samalla he kertovat, mitä odottavat lukijatoimittajaltaan tulevaisuudessa. Asiakkaitamme haastatellut seniorikonsultti Jorma Hanhimäki Onway Oy:stä kertoo, että monet ovat positiivisesti yllättyneitä haastattelun tarjoamasta yhteistyökanavasta Idescon kanssa. He ovat todenneet Idescon olevan ainoa lukijatoimittaja, joka asiakaspalautetta kerätessään keskittyy niin vahvasti asiakkaan näkökulmaan. ”Idesco on jo 12:nnella sijalla 138 toimialavertailussamme mukana olevan yrityksen joukossa. Asiakkaiden kuuntelusta on todella hyötyä”, Hanhimäki sanoo.

Muita uutisia

guide_how to choose an RFID reader_web

18.01.2021

Käyttötarkoitus ja järjestelmän tekniset vaatimukset määrittelevät, millainen RFID-lukija sovellukseen kannattaa hankkia. Saat meiltä yhteenvedon RFID-lukijoiden ominaisuuksista.

Lue lisää
RFID transponder

18.01.2021

Tunnistautumisen pitää olla järjestelmän käyttäjän näkökulmasta helppoa ja vaivatonta. Lisäksi tunnistautumisen pitää tapahtua luotettavasti ja turvallisesti.

Lue lisää
RFID reader with an angled backplate

18.01.2021

Lisävarusteet voivat parantaa lukijan toimivuutta tai käytettävyyttä, tai nopeuttaa asentajien työtä.

Lue lisää
Asiakastuki

Evästeet verkkosivuillamme

Hyvä verkkosivuvierailija! Sitoudumme tietojesi suojaamiseen ja kunnioitamme yksityisyyttäsi. Jotta voisit jatkaa selailua eteenpäin, lue tietosuojakäytäntömme ja hyväksy sivuillamme käytettävät evästeet luettuasi ohjeet.