Ota yhteyttä

Idescon asiakkaat entistä tyytyväisempiä

06.04.2017

Toteutamme vuosittain laajan asiakastyytyväisyystutkimuksen, jonka tulokset ovat juuri valmistuneet. Asteikolla 1-6 saimme erittäin hyvän kokonaisarvosanan 4,82, joka on parempi kuin toimialalla keskimäärin. Se on myös Idescon kaikkien aikojen paras tulos asiakastyytyväisyystutkimuksessa samoilla mittareilla. Kiitos kaikille tutkimukseen osallistuneille.

Tutkimustulosten mukaan olemme asiakkaidemme mielestä erityisesti onnistuneet lisäämään tuotteisiimme toivottuja ominaisuuksia, sujuvoittaneet tilaus- ja toimitusprosessia sekä vahvistaneet asemaamme hyvänä liikekumppanina. Kaikkein parhaat arvosanat saimme tänäkin vuonna jälleen kerran asiakaspalvelumme laadusta. Teknisen tuen ongelmanratkaisukyky ja tuen saatavuus sekä henkilösuhteet asiakkaiden ja Idescon tiimin välillä arvioitiin kaikki yli viitosen arvoisiksi asteikolla 1-6.

Millaista hyvä asiakaspalvelu sitten käytännössä on? Uskomme, että kun asiakas ottaa meihin yhteyttä, hän haluaa vastauksen heti. Meillä yrityksen sisäinen komentoketju on lyhyt, ja huolehdimme koko organisaatiolla siitä, että asiakkaan asia etenee. Meillä kaikki ymmärtävät, että oma menestymisemme riippuu asiakkaan menestymisestä. Tähtäämme pitkäaikaisiin kumppanuuksiin asiakkaidemme kanssa, ja uskomme että paras luottamus syntyy tiiviistä yhteydenpidosta ja nöyrästä palveluasenteesta myös haasteiden edessä.

Haluamme edelleen olla asiakaspalvelun ykkösiä alalla ja etsimme jatkuvasti uusia keinoja palvelumme parantamiseksi entisestääm. Asiakaspalaute auttaa meitä kehittämään toimintaamme, ja siksi arvostamme asiakastyytyväisyystutkimuksiin käyttämäänne aikaa. Uskomme, että myös asiakkaamme hyötyvät palautteen antamisesta. Asiakaspalautteen perusteella olemme esimerkiksi parantaneet tilaus- ja toimitusprosessia. Tulokset näkyvät nyt lyhentyneinä toimitusaikoina ja hyvänä asiakastyytyväisyytenä. Tänä vuonna toimitusajat saivat erittäin hyvän arvosanan 5, ja kahdeksankymmentä prosenttia vastanneista arvioi Idescon toimitusaikojen olevan samalla tai paremmalla tasolla kuin kilpailijoilla.

Tutkimusyritys Onway on sähköisen asiakaskyselyn ohella myös vuosittain haastatellut joitakin asiakkaita. Haastatteluissa asiakkaamme kertovat, mitä odottavat hyvältä lukijatoimittajalta, ja arvioivat kuinka me olemme pystyneet vastaamaan näihin odotuksiin. Samalla he kertovat, mitä odottavat lukijatoimittajaltaan tulevaisuudessa. Asiakkaitamme haastatellut seniorikonsultti Jorma Hanhimäki Onway Oy:stä kertoo, että monet ovat positiivisesti yllättyneitä haastattelun tarjoamasta yhteistyökanavasta Idescon kanssa. He ovat todenneet Idescon olevan ainoa lukijatoimittaja, joka asiakaspalautetta kerätessään keskittyy niin vahvasti asiakkaan näkökulmaan. ”Idesco on jo 12:nnella sijalla 138 toimialavertailussamme mukana olevan yrityksen joukossa. Asiakkaiden kuuntelusta on todella hyötyä”, Hanhimäki sanoo.

Muita uutisia

20.09.2017

RFID-tunnistussovelluksia on yhtä monenlaisia kuin toimialojakin. Millainen lukija kannattaisi valita mihinkin sovellukseen, jotka ovat hyvin erilaisia niin toimintaympäristön kuin käyttötarkoituksenkin suhteen?

Lue lisää

20.09.2017

Pohjoisessa talvi asettaa omat haasteensa ulko-olosuhteissa käytettäville laitteille. Mitä kannattaa ottaa huomioon, kun valitaan sopivaa RFID-lukijaa pimeisiin, kylmiin ja kosteisiin ulkotiloihin?

Lue lisää

05.09.2017

Heikki Lintulahti on aloittanut Area Sales Managerina. Hänen vastuullaan ovat asiakkaamme Benelux-maissa sekä Norjassa ja Tanskassa.

Lue lisää
Asiakastuki