Asiakastyytyväisyystutkimus starttaa taas

27.01.2020

Jos olet asiakkaamme, voit lähiaikoina saada meiltä sähköpostin tai puhelun, jossa sinua pyydetään osallistumaan asiakastyytyväisyystutkimukseen. Koska olemme olemassa asiakkaitamme varten, haluamme tietää miten olemme pystyneet tukemaan sinun arkeasi ja liiketoimintaasi järjestelmätoimittajana tai tuotteidemme jälleenmyyjänä.

Asiakastyytyväisyystutkimuksissa saamamme palaute johtaa aina kehittämistoimenpiteisiin, koska emme pelkästään kysele arvosanoja. Haluamme tietää myös mitä asiakkaamme odottavat lukijatoimittajaltaan. Näin suuntaamme tulevaisuuteen emmekä pelkästään peilaa menneisyyttä. Tavoitteenamme on kumppanuussuhteiden syventäminen ja asiakkaidemme tulevaisuudensuunnitelmien tukeminen. Siksi olemmekin saaneet hyvää palautetta tästä tavasta teettää asiakastyytyväisyystutkimuksia.

Kuulemisiin!

Muita uutisia

18.10.2021

Olemme menossa SECTECH-messuille Tukholmaan 27.-28.10. Tule sinäkin!

Lue lisää

04.10.2021

Idesco ID -palvelu on ehdolla kansainvälisen Detektor International Awards -palkinnon saajaksi kategoriassa ID & Access Control

Lue lisää

04.10.2021

Yksinkertaisimmillaan kulunvalvontajärjestelmän turvallisuus tarkoittaa, että rakennukseen kuulumattomat henkilöt eivät pääse sinne sisälle. Järjestelmän turvallisuutta voi parantaa monin tavoin.

Lue lisää
Asiakastuki

Evästeet verkkosivuillamme

Hyvä verkkosivuvierailija! Sitoudumme tietojesi suojaamiseen ja kunnioitamme yksityisyyttäsi. Jotta voisit jatkaa selailua eteenpäin, lue tietosuojakäytäntömme ja hyväksy sivuillamme käytettävät evästeet luettuasi ohjeet.