Asiakastyytyväisyystutkimus starttaa taas

27.01.2020

Jos olet asiakkaamme, voit lähiaikoina saada meiltä sähköpostin tai puhelun, jossa sinua pyydetään osallistumaan asiakastyytyväisyystutkimukseen. Koska olemme olemassa asiakkaitamme varten, haluamme tietää miten olemme pystyneet tukemaan sinun arkeasi ja liiketoimintaasi järjestelmätoimittajana tai tuotteidemme jälleenmyyjänä.

Asiakastyytyväisyystutkimuksissa saamamme palaute johtaa aina kehittämistoimenpiteisiin, koska emme pelkästään kysele arvosanoja. Haluamme tietää myös mitä asiakkaamme odottavat lukijatoimittajaltaan. Näin suuntaamme tulevaisuuteen emmekä pelkästään peilaa menneisyyttä. Tavoitteenamme on kumppanuussuhteiden syventäminen ja asiakkaidemme tulevaisuudensuunnitelmien tukeminen. Siksi olemmekin saaneet hyvää palautetta tästä tavasta teettää asiakastyytyväisyystutkimuksia.

Kuulemisiin!

Muita uutisia

03.05.2021

Mari Malinen on ollut meillä tilausten käsittelijänä nyt puolitoista vuotta. Hän kirjaa tilaukset järjestelmään ja tarkistaa materiaalien saatavuuden sekä muut valmistukseen liittyvät tiedot.

Lue lisää

26.04.2021

LEGIC® on turvallinen ja helposti päivitettävä tunnistusteknologia, joka sopii laajennettaviin, muokattaviin ja eri sovelluksia yhdistäviin järjestelmiin. Idescon LEGIC-lukijoilla on lisäksi muista Idescon lukijoista tutut huippuominaisuudet.

Lue lisää
DESFire reader and tag

26.04.2021

Miten tunnistaminen RFID-tekniikalla tapahtuu, ja millaisia erilaisia ominaisuuksia tunnisteilla on? Seuraavassa esitellään RFID-teknologiaa tunnistamisen ja tunnisteiden näkökulmasta. Jos olet järjestelmätoimittaja, voit käyttää seuraavaa artikkelia apuna, kun esittelet RFID-teknologiaa ja eri tunnistevaihtoehtoja loppuasiakkaille.

Lue lisää
Asiakastuki

Evästeet verkkosivuillamme

Hyvä verkkosivuvierailija! Sitoudumme tietojesi suojaamiseen ja kunnioitamme yksityisyyttäsi. Jotta voisit jatkaa selailua eteenpäin, lue tietosuojakäytäntömme ja hyväksy sivuillamme käytettävät evästeet luettuasi ohjeet.