Asiakastyytyväisyystutkimus starttaa taas
27.01.2020

Jos olet asiakkaamme, voit lähiaikoina saada meiltä sähköpostin tai puhelun, jossa sinua pyydetään osallistumaan asiakastyytyväisyystutkimukseen. Koska olemme olemassa asiakkaitamme varten, haluamme tietää miten olemme pystyneet tukemaan sinun arkeasi ja liiketoimintaasi järjestelmätoimittajana tai tuotteidemme jälleenmyyjänä.
Asiakastyytyväisyystutkimuksissa saamamme palaute johtaa aina kehittämistoimenpiteisiin, koska emme pelkästään kysele arvosanoja. Haluamme tietää myös mitä asiakkaamme odottavat lukijatoimittajaltaan. Näin suuntaamme tulevaisuuteen emmekä pelkästään peilaa menneisyyttä. Tavoitteenamme on kumppanuussuhteiden syventäminen ja asiakkaidemme tulevaisuudensuunnitelmien tukeminen. Siksi olemmekin saaneet hyvää palautetta tästä tavasta teettää asiakastyytyväisyystutkimuksia.
Kuulemisiin!
Muita uutisia


25.09.2023
Kiinnitämme lukijoidemme suunnittelussa erityistä huomioita käytettävyyteen. Esimerkiksi selkeästi erottuva näppäimistön taustavalaistus auttaa näppäilemään pin-koodin myös pimeässä.

25.09.2023
Keskiviikkona 11.10. klo 13 ja klo 15 esittelemme Idesco-portaalin, joka tekee mobiilitunnisteiden hallinnasta entistä helpompaa. Nähdään Finnsecissä Kokoussiiven neuvottelutilassa nro 306!