Asiakastyytyväisyystutkimus starttaa taas

27.01.2020

Jos olet asiakkaamme, voit lähiaikoina saada meiltä sähköpostin tai puhelun, jossa sinua pyydetään osallistumaan asiakastyytyväisyystutkimukseen. Koska olemme olemassa asiakkaitamme varten, haluamme tietää miten olemme pystyneet tukemaan sinun arkeasi ja liiketoimintaasi järjestelmätoimittajana tai tuotteidemme jälleenmyyjänä.

Asiakastyytyväisyystutkimuksissa saamamme palaute johtaa aina kehittämistoimenpiteisiin, koska emme pelkästään kysele arvosanoja. Haluamme tietää myös mitä asiakkaamme odottavat lukijatoimittajaltaan. Näin suuntaamme tulevaisuuteen emmekä pelkästään peilaa menneisyyttä. Tavoitteenamme on kumppanuussuhteiden syventäminen ja asiakkaidemme tulevaisuudensuunnitelmien tukeminen. Siksi olemmekin saaneet hyvää palautetta tästä tavasta teettää asiakastyytyväisyystutkimuksia.

Kuulemisiin!

Muita uutisia

20.02.2020

Jaana Ojala aloitti meillä projektipäällikön tehtävissä viime kesänä. RFID-lukijan kehityspolku ideasta valmiiksi tuotteeksi sisältää monia vaiheita, ja hänen vastuullaan on pitää huolta niistä kaikista.

Lue lisää
Mobile ID app

20.02.2020

Vastikään julkistettu Idesco Mobile Lite on herättänyt paljon kiinnostusta. Sen etuna on helppokäyttöisyys sekä järjestelmän ylläpitäjän että mobiilitunnisteen käyttäjän näkökulmasta.

Lue lisää

27.01.2020

Tyhjennämme varastoa ja tarjoamme nyt 10 % alennusta valikoiduista varastotuotteista. Tee tilaus mahdollisimman pian.

Lue lisää
Asiakastuki

Evästeet verkkosivuillamme

Hyvä verkkosivuvierailija! Sitoudumme tietojesi suojaamiseen ja kunnioitamme yksityisyyttäsi. Jotta voisit jatkaa selailua eteenpäin, lue tietosuojakäytäntömme ja hyväksy sivuillamme käytettävät evästeet luettuasi ohjeet.