Asiakastyytyväisyystutkimus starttaa taas

27.01.2020

Jos olet asiakkaamme, voit lähiaikoina saada meiltä sähköpostin tai puhelun, jossa sinua pyydetään osallistumaan asiakastyytyväisyystutkimukseen. Koska olemme olemassa asiakkaitamme varten, haluamme tietää miten olemme pystyneet tukemaan sinun arkeasi ja liiketoimintaasi järjestelmätoimittajana tai tuotteidemme jälleenmyyjänä.

Asiakastyytyväisyystutkimuksissa saamamme palaute johtaa aina kehittämistoimenpiteisiin, koska emme pelkästään kysele arvosanoja. Haluamme tietää myös mitä asiakkaamme odottavat lukijatoimittajaltaan. Näin suuntaamme tulevaisuuteen emmekä pelkästään peilaa menneisyyttä. Tavoitteenamme on kumppanuussuhteiden syventäminen ja asiakkaidemme tulevaisuudensuunnitelmien tukeminen. Siksi olemmekin saaneet hyvää palautetta tästä tavasta teettää asiakastyytyväisyystutkimuksia.

Kuulemisiin!

Muita uutisia

RFID reader with display

15.09.2020

Mobiilitunnisteet ovat tulleet kulunvalvontaan. Pian myös Idescon näytöllinen RFID-lukija, 8 CD 2.0 D Pin, lukee digitaalisia mobiilitunnisteita älypuhelimesta.

Lue lisää
touch screen RFID device

15.09.2020

Access Touch 4.1 tukee pian Windowsin uusinta versiota.

Lue lisää
diversified security keys

15.09.2020

Wiegand- tai OSDPv2 -tiedonsiirrolla toimivien 8 CD 2.0 DESFire-lukijoiden lukuominaisuuksia on parannettu. Ne voivat nyt käsitellä useita lukualueelle tulevia kortteja samalla

Lue lisää
Asiakastuki

Evästeet verkkosivuillamme

Hyvä verkkosivuvierailija! Sitoudumme tietojesi suojaamiseen ja kunnioitamme yksityisyyttäsi. Jotta voisit jatkaa selailua eteenpäin, lue tietosuojakäytäntömme ja hyväksy sivuillamme käytettävät evästeet luettuasi ohjeet.