Asiakastyytyväisyystutkimus starttaa taas
27.01.2020

Jos olet asiakkaamme, voit lähiaikoina saada meiltä sähköpostin tai puhelun, jossa sinua pyydetään osallistumaan asiakastyytyväisyystutkimukseen. Koska olemme olemassa asiakkaitamme varten, haluamme tietää miten olemme pystyneet tukemaan sinun arkeasi ja liiketoimintaasi järjestelmätoimittajana tai tuotteidemme jälleenmyyjänä.
Asiakastyytyväisyystutkimuksissa saamamme palaute johtaa aina kehittämistoimenpiteisiin, koska emme pelkästään kysele arvosanoja. Haluamme tietää myös mitä asiakkaamme odottavat lukijatoimittajaltaan. Näin suuntaamme tulevaisuuteen emmekä pelkästään peilaa menneisyyttä. Tavoitteenamme on kumppanuussuhteiden syventäminen ja asiakkaidemme tulevaisuudensuunnitelmien tukeminen. Siksi olemmekin saaneet hyvää palautetta tästä tavasta teettää asiakastyytyväisyystutkimuksia.
Kuulemisiin!
Muita uutisia

13.01.2023
Nyt kaikkiin kulunvalvontajärjestelmiin, joissa on Idescon mobiiliyhteensopivat lukijat, voidaan liittää myös Asion varausjärjestelmä

09.01.2023
8 CD 2.0 MI -lukijoiden Bluetooth-asetuksia voi halutessaan muokata myös Idesco Mobile Coder -puhelinsovelluksella.

05.01.2023
Suuremmissa yrityksissä voi olla tarve lähettää uusia tunnisteita puhelimiin säännöllisesti, vaikka ympäri vuorokauden. Tällöin ratkaisuna on Idesco ID:n Full Integration -palvelutaso