Asiakastyytyväisyystutkimus starttaa taas

27.01.2020

Jos olet asiakkaamme, voit lähiaikoina saada meiltä sähköpostin tai puhelun, jossa sinua pyydetään osallistumaan asiakastyytyväisyystutkimukseen. Koska olemme olemassa asiakkaitamme varten, haluamme tietää miten olemme pystyneet tukemaan sinun arkeasi ja liiketoimintaasi järjestelmätoimittajana tai tuotteidemme jälleenmyyjänä.

Asiakastyytyväisyystutkimuksissa saamamme palaute johtaa aina kehittämistoimenpiteisiin, koska emme pelkästään kysele arvosanoja. Haluamme tietää myös mitä asiakkaamme odottavat lukijatoimittajaltaan. Näin suuntaamme tulevaisuuteen emmekä pelkästään peilaa menneisyyttä. Tavoitteenamme on kumppanuussuhteiden syventäminen ja asiakkaidemme tulevaisuudensuunnitelmien tukeminen. Siksi olemmekin saaneet hyvää palautetta tästä tavasta teettää asiakastyytyväisyystutkimuksia.

Kuulemisiin!

Muita uutisia

Idesco Mobile Coder lets you modify RFID readers' Bluetooth settings

23.11.2020

Bluetooth-yhteydellä voi nimetä lukijat, säätää lukualuetta ja päivittää lukijoiden ovikohtaisia turvatasoja, eli toisin sanoen hyvin laajasti hallinnoida koko Idesco Mobile Lite -konseptin lukijoihin liittyviä toimintoja.

Lue lisää

23.11.2020

8 CD 2.0 MI -lukijat lukevat MIFARE DESFire -tunnisteiden lisäksi digitaalisia mobiilitunnisteita puhelimesta.

Lue lisää

23.11.2020

Varaudu loppuvuoden kiireisiin tilaamalla tarvitsemasi tuotteet hyvissä ajoin etukäteen.

Lue lisää
Asiakastuki

Evästeet verkkosivuillamme

Hyvä verkkosivuvierailija! Sitoudumme tietojesi suojaamiseen ja kunnioitamme yksityisyyttäsi. Jotta voisit jatkaa selailua eteenpäin, lue tietosuojakäytäntömme ja hyväksy sivuillamme käytettävät evästeet luettuasi ohjeet.