Asiakastyytyväisyystutkimus starttaa taas

27.01.2020

Jos olet asiakkaamme, voit lähiaikoina saada meiltä sähköpostin tai puhelun, jossa sinua pyydetään osallistumaan asiakastyytyväisyystutkimukseen. Koska olemme olemassa asiakkaitamme varten, haluamme tietää miten olemme pystyneet tukemaan sinun arkeasi ja liiketoimintaasi järjestelmätoimittajana tai tuotteidemme jälleenmyyjänä.

Asiakastyytyväisyystutkimuksissa saamamme palaute johtaa aina kehittämistoimenpiteisiin, koska emme pelkästään kysele arvosanoja. Haluamme tietää myös mitä asiakkaamme odottavat lukijatoimittajaltaan. Näin suuntaamme tulevaisuuteen emmekä pelkästään peilaa menneisyyttä. Tavoitteenamme on kumppanuussuhteiden syventäminen ja asiakkaidemme tulevaisuudensuunnitelmien tukeminen. Siksi olemmekin saaneet hyvää palautetta tästä tavasta teettää asiakastyytyväisyystutkimuksia.

Kuulemisiin!

Muita uutisia

23.05.2022

Muistutamme, että kesän lähestyessä kannattaa tilata tuotteet ajoissa

Lue lisää
Mobie access app

23.05.2022

Uusi Idesco ID -mobiilisovellus on nyt valmis.

Lue lisää
RFID reader with display

19.05.2022

Australialaisen High Frequencyn kehittämässä Mobile Linen Hub -järjestelmässä on Idescon näytöllinen RFID-lukija.

Lue lisää
Asiakastuki

Evästeet verkkosivuillamme

Hyvä verkkosivuvierailija! Sitoudumme tietojesi suojaamiseen ja kunnioitamme yksityisyyttäsi. Jotta voisit jatkaa selailua eteenpäin, lue tietosuojakäytäntömme ja hyväksy sivuillamme käytettävät evästeet luettuasi ohjeet.