Asiakastyytyväisyystutkimus starttaa taas

27.01.2020

Jos olet asiakkaamme, voit lähiaikoina saada meiltä sähköpostin tai puhelun, jossa sinua pyydetään osallistumaan asiakastyytyväisyystutkimukseen. Koska olemme olemassa asiakkaitamme varten, haluamme tietää miten olemme pystyneet tukemaan sinun arkeasi ja liiketoimintaasi järjestelmätoimittajana tai tuotteidemme jälleenmyyjänä.

Asiakastyytyväisyystutkimuksissa saamamme palaute johtaa aina kehittämistoimenpiteisiin, koska emme pelkästään kysele arvosanoja. Haluamme tietää myös mitä asiakkaamme odottavat lukijatoimittajaltaan. Näin suuntaamme tulevaisuuteen emmekä pelkästään peilaa menneisyyttä. Tavoitteenamme on kumppanuussuhteiden syventäminen ja asiakkaidemme tulevaisuudensuunnitelmien tukeminen. Siksi olemmekin saaneet hyvää palautetta tästä tavasta teettää asiakastyytyväisyystutkimuksia.

Kuulemisiin!

Muita uutisia

14.06.2021

Simac IDS käyttää järjestelmissään Idescon turvallisia OSDP V2 -lukijoita, jotka mahdollistavat kaksisuuntaisen tiedonsiirron lukijan ja järjestelmän välillä

Lue lisää

14.06.2021

Toivotamme kaikille asiakkaillemme ja yhteistyökumppaneillemme lämmintä ja rentouttavaa kesää!

Lue lisää
Access with smartphone

14.06.2021

Tule mukaan Teams-etätapaamiseen 21.6.2021 klo 13.00-13.45. Esittelemme Idesco ID -palvelun ja näytämme tarkemmin, kuinka helppoa palvelun avulla on lisätä mobiilitunnistus kulunvalvontajärjestelmään.

Lue lisää
Asiakastuki

Evästeet verkkosivuillamme

Hyvä verkkosivuvierailija! Sitoudumme tietojesi suojaamiseen ja kunnioitamme yksityisyyttäsi. Jotta voisit jatkaa selailua eteenpäin, lue tietosuojakäytäntömme ja hyväksy sivuillamme käytettävät evästeet luettuasi ohjeet.