Asiakastyytyväisyystutkimus starttaa taas
27.01.2020

Jos olet asiakkaamme, voit lähiaikoina saada meiltä sähköpostin tai puhelun, jossa sinua pyydetään osallistumaan asiakastyytyväisyystutkimukseen. Koska olemme olemassa asiakkaitamme varten, haluamme tietää miten olemme pystyneet tukemaan sinun arkeasi ja liiketoimintaasi järjestelmätoimittajana tai tuotteidemme jälleenmyyjänä.
Asiakastyytyväisyystutkimuksissa saamamme palaute johtaa aina kehittämistoimenpiteisiin, koska emme pelkästään kysele arvosanoja. Haluamme tietää myös mitä asiakkaamme odottavat lukijatoimittajaltaan. Näin suuntaamme tulevaisuuteen emmekä pelkästään peilaa menneisyyttä. Tavoitteenamme on kumppanuussuhteiden syventäminen ja asiakkaidemme tulevaisuudensuunnitelmien tukeminen. Siksi olemmekin saaneet hyvää palautetta tästä tavasta teettää asiakastyytyväisyystutkimuksia.
Kuulemisiin!
Muita uutisia

01.03.2021
Onko teillä oma mobiilisovellus, jonka haluaisitte toimivan yhdessä turvallisten ja kestävien Idescon lukijoiden kanssa?

01.03.2021
8 CD 2.0 MI lukee tavallisten DESFire-tunnisteiden lisäksi myös puhelimen digitaalisia mobiilitunnisteita Bluetooth- tai NFC-yhteydellä

01.03.2021
Haluaisitteko kertoa muillekin, millaisia etuja teidän yrityksenne RFID-tunnistusratkaisut tarjoavat asiakkaille?