Asiakastyytyväisyystutkimus starttaa taas

27.01.2020

Jos olet asiakkaamme, voit lähiaikoina saada meiltä sähköpostin tai puhelun, jossa sinua pyydetään osallistumaan asiakastyytyväisyystutkimukseen. Koska olemme olemassa asiakkaitamme varten, haluamme tietää miten olemme pystyneet tukemaan sinun arkeasi ja liiketoimintaasi järjestelmätoimittajana tai tuotteidemme jälleenmyyjänä.

Asiakastyytyväisyystutkimuksissa saamamme palaute johtaa aina kehittämistoimenpiteisiin, koska emme pelkästään kysele arvosanoja. Haluamme tietää myös mitä asiakkaamme odottavat lukijatoimittajaltaan. Näin suuntaamme tulevaisuuteen emmekä pelkästään peilaa menneisyyttä. Tavoitteenamme on kumppanuussuhteiden syventäminen ja asiakkaidemme tulevaisuudensuunnitelmien tukeminen. Siksi olemmekin saaneet hyvää palautetta tästä tavasta teettää asiakastyytyväisyystutkimuksia.

Kuulemisiin!

Muita uutisia

Mobile access with a smarphone

25.09.2023

SECTECH-messut Tukholmassa ovat 24.-25. lokakuuta. Nähdään Tukholmassa!

Lue lisää

25.09.2023

Kiinnitämme lukijoidemme suunnittelussa erityistä huomioita käytettävyyteen. Esimerkiksi selkeästi erottuva näppäimistön taustavalaistus auttaa näppäilemään pin-koodin myös pimeässä.

Lue lisää

25.09.2023

Keskiviikkona 11.10. klo 13 ja klo 15 esittelemme Idesco-portaalin, joka tekee mobiilitunnisteiden hallinnasta entistä helpompaa. Nähdään Finnsecissä Kokoussiiven neuvottelutilassa nro 306!

Lue lisää
Asiakastuki

Evästeet verkkosivuillamme

Hyvä verkkosivuvierailija! Sitoudumme tietojesi suojaamiseen ja kunnioitamme yksityisyyttäsi. Jotta voisit jatkaa selailua eteenpäin, lue tietosuojakäytäntömme ja hyväksy sivuillamme käytettävät evästeet luettuasi ohjeet.