Asiakastyytyväisyystutkimus starttaa taas

27.01.2020

Jos olet asiakkaamme, voit lähiaikoina saada meiltä sähköpostin tai puhelun, jossa sinua pyydetään osallistumaan asiakastyytyväisyystutkimukseen. Koska olemme olemassa asiakkaitamme varten, haluamme tietää miten olemme pystyneet tukemaan sinun arkeasi ja liiketoimintaasi järjestelmätoimittajana tai tuotteidemme jälleenmyyjänä.

Asiakastyytyväisyystutkimuksissa saamamme palaute johtaa aina kehittämistoimenpiteisiin, koska emme pelkästään kysele arvosanoja. Haluamme tietää myös mitä asiakkaamme odottavat lukijatoimittajaltaan. Näin suuntaamme tulevaisuuteen emmekä pelkästään peilaa menneisyyttä. Tavoitteenamme on kumppanuussuhteiden syventäminen ja asiakkaidemme tulevaisuudensuunnitelmien tukeminen. Siksi olemmekin saaneet hyvää palautetta tästä tavasta teettää asiakastyytyväisyystutkimuksia.

Kuulemisiin!

Muita uutisia

Asio booking system compatible with Idesco ID

13.01.2023

Nyt kaikkiin kulunvalvontajärjestelmiin, joissa on Idescon mobiiliyhteensopivat lukijat, voidaan liittää myös Asion varausjärjestelmä

Lue lisää

09.01.2023

8 CD 2.0 MI -lukijoiden Bluetooth-asetuksia voi halutessaan muokata myös Idesco Mobile Coder -puhelinsovelluksella.

Lue lisää

05.01.2023

Suuremmissa yrityksissä voi olla tarve lähettää uusia tunnisteita puhelimiin säännöllisesti, vaikka ympäri vuorokauden. Tällöin ratkaisuna on Idesco ID:n Full Integration -palvelutaso

Lue lisää
Asiakastuki

Evästeet verkkosivuillamme

Hyvä verkkosivuvierailija! Sitoudumme tietojesi suojaamiseen ja kunnioitamme yksityisyyttäsi. Jotta voisit jatkaa selailua eteenpäin, lue tietosuojakäytäntömme ja hyväksy sivuillamme käytettävät evästeet luettuasi ohjeet.