Asiakastyytyväisyys edelleen korkealla tasolla
22.11.2021

Olemme kuluneen syksyn aikana tehneet asiakashaastatteluita, joissa kartoitettiin palvelumme laatua ja asiakkaidemme näkemyksiä markkinatilanteesta ja tulevista tuotetarpeista. Asiakkaidemme arviot markkinoiden kehittymisestä vahvistivat näkemystämme, että olemme vieneet mobiilituoteratkaisujen kehitystyötä oikeaan suuntaan.
Kuten edellisinäkin vuosina, saimme hyvää palautetta asiakaspalvelumme laadusta, etenkin teknisen tuen osalta. Saamamme palaute ja kehitysehdotukset ohjaavat meitä jatkuvaan asiakassuhteiden parantamiseen ja syventämiseen.
Kiitämme kaikkia haastatteluihin osallistuneita. Saamamme palaute on meille ensiarvoisen tärkeää, koska vain sen avulla tiedämme, missä olemme onnistuneet ja mitä voimme tehdä vielä paremmin. Otathan siis yhteyttä, jos sinulla on kehitysehdotuksia tai muuta asiakaspalautetta. Jatkuva vuoropuhelu asiakkaidemme kanssa ohjaa meitä tukemaan asiakkaidemme liiketoimintaa.
Muita uutisia

13.01.2023
Nyt kaikkiin kulunvalvontajärjestelmiin, joissa on Idescon mobiiliyhteensopivat lukijat, voidaan liittää myös Asion varausjärjestelmä

09.01.2023
8 CD 2.0 MI -lukijoiden Bluetooth-asetuksia voi halutessaan muokata myös Idesco Mobile Coder -puhelinsovelluksella.

05.01.2023
Suuremmissa yrityksissä voi olla tarve lähettää uusia tunnisteita puhelimiin säännöllisesti, vaikka ympäri vuorokauden. Tällöin ratkaisuna on Idesco ID:n Full Integration -palvelutaso