Asiakastyytyväisyys edelleen korkealla tasolla

22.11.2021

Olemme kuluneen syksyn aikana tehneet asiakashaastatteluita, joissa kartoitettiin palvelumme laatua ja asiakkaidemme näkemyksiä markkinatilanteesta ja tulevista tuotetarpeista. Asiakkaidemme arviot markkinoiden kehittymisestä vahvistivat näkemystämme, että olemme vieneet mobiilituoteratkaisujen kehitystyötä oikeaan suuntaan.

Kuten edellisinäkin vuosina, saimme hyvää palautetta asiakaspalvelumme laadusta, etenkin teknisen tuen osalta. Saamamme palaute ja kehitysehdotukset ohjaavat meitä jatkuvaan asiakassuhteiden parantamiseen ja syventämiseen.

Kiitämme kaikkia haastatteluihin osallistuneita. Saamamme palaute on meille ensiarvoisen tärkeää, koska vain sen avulla tiedämme, missä olemme onnistuneet ja mitä voimme tehdä vielä paremmin. Otathan siis yhteyttä, jos sinulla on kehitysehdotuksia tai muuta asiakaspalautetta. Jatkuva vuoropuhelu asiakkaidemme kanssa ohjaa meitä tukemaan asiakkaidemme liiketoimintaa.

Muita uutisia

15.09.2022

Koska yrityksetkin ovat erilaisia, on myös Idesco ID -palvelussa tarjolla erilaisia vaihtoehtoja hallita mobiilitunnisteita.

Lue lisää
mobile access app

15.09.2022

Tervetuloa Idesco ID -mobiilitunnistusratkaisujen etäesittelyyn 3.10.22 klo 13.00-13.45.

Lue lisää

15.09.2022

Tervetuloa käymään osastollamme SKYDD-messuilla Tukholmassa 25.-27. lokakuuta. Idesco ID -mobiilisovelluksen ladanneet kävijät saavat pienen lahjan.

Lue lisää
Asiakastuki

Evästeet verkkosivuillamme

Hyvä verkkosivuvierailija! Sitoudumme tietojesi suojaamiseen ja kunnioitamme yksityisyyttäsi. Jotta voisit jatkaa selailua eteenpäin, lue tietosuojakäytäntömme ja hyväksy sivuillamme käytettävät evästeet luettuasi ohjeet.