Asiakastyytyväisyys edelleen korkealla tasolla

22.11.2021

Olemme kuluneen syksyn aikana tehneet asiakashaastatteluita, joissa kartoitettiin palvelumme laatua ja asiakkaidemme näkemyksiä markkinatilanteesta ja tulevista tuotetarpeista. Asiakkaidemme arviot markkinoiden kehittymisestä vahvistivat näkemystämme, että olemme vieneet mobiilituoteratkaisujen kehitystyötä oikeaan suuntaan.

Kuten edellisinäkin vuosina, saimme hyvää palautetta asiakaspalvelumme laadusta, etenkin teknisen tuen osalta. Saamamme palaute ja kehitysehdotukset ohjaavat meitä jatkuvaan asiakassuhteiden parantamiseen ja syventämiseen.

Kiitämme kaikkia haastatteluihin osallistuneita. Saamamme palaute on meille ensiarvoisen tärkeää, koska vain sen avulla tiedämme, missä olemme onnistuneet ja mitä voimme tehdä vielä paremmin. Otathan siis yhteyttä, jos sinulla on kehitysehdotuksia tai muuta asiakaspalautetta. Jatkuva vuoropuhelu asiakkaidemme kanssa ohjaa meitä tukemaan asiakkaidemme liiketoimintaa.

Muita uutisia

22.11.2021

Ari Rossi vastaa Norjaan, Tanskaan, Ruotsiin ja Islantiin sijoittuvien asiakkaiden palvelemisesta

Lue lisää

22.11.2021

Oletko menossa SECTECH-messuille Kööpenhaminaan 1.-2. joulukuuta?

Lue lisää

10.11.2021

Esittelemme Idesco ID -palvelua etänä 8.12. klo 13.00-13.45. Tule mukaan.

Lue lisää
Asiakastuki

Evästeet verkkosivuillamme

Hyvä verkkosivuvierailija! Sitoudumme tietojesi suojaamiseen ja kunnioitamme yksityisyyttäsi. Jotta voisit jatkaa selailua eteenpäin, lue tietosuojakäytäntömme ja hyväksy sivuillamme käytettävät evästeet luettuasi ohjeet.