Kiitos kaikille teille, jotka osallistuitte hiljattain toteutettuun asiakastyytyväisyystutkimukseen. Koska liiketoimintamme perustuu pitkäaikaisiin kumppanuussuhteisiin ja niiden jatkuvaan parantamiseen, palautteenne on meille ensiarvoisen tärkeää.
Kuten edellisinäkin vuosina, asiakkaamme olivat kaikkein tyytyväisimpiä palveluumme, ja erityisesti teknisen tukitiimin osaaviin ja nopeisiin vastauksiin. Saimme hyvää palautetta myös työntekijöidemme tavasta pitää yhteyttä asiakkaisiin.
Positiivista palautetta on mukava saada, mutta vielä tärkeämpää meille on saada tietää, miten voisimme tukea asiakkaitamme vielä paremmin. Asiakkaamme toivoivat, että syventäisimme heidän kanssaan uusien tuotteiden kehittämiseen ja julkistuksiin liittyvää yhteistyötä. Tämä onkin meille tervetullut suunta, koska tähtäämme entistä syvempiin strategisiin kumppanuussuhteisiin.
Katsomme asiakkaidemme kanssa yhdessä samaan suuntaan kulunvalvonta-alan tulevaisuuteen, kentälle jossa ovat kulunvalvontatuotteita ja -järjestelmiä käyttävät loppuasiakkaat ja heidän odotuksensa turvallisuudesta, teknologioista ja tuotteiden uusista toiminnallisuuksista. Kehitämme käytännön toimintatapoja toimia yhdessä tiiminä asiakkaidemme kanssa jo tuotekehitysvaiheessa. Näin voimme parhaiten ennakoida loppuasiakkaiden tulevia vaatimuksia kulunvalvontatuotteista ja -palveluista sekä vastata niihin yhdessä.
Sydämelliset kiitokset asiakastyytyväisyystutkimukseen käyttämästäsi ajasta. Vastauksesi auttaa meitä palvelemaan Sinua entistä paremmin.
Idesco Oy