Asiakaspalveluinsinööri

Idesco Oy on 1989 perustettu RFID- teknologian asiantuntija ja markkinajohtaja Suomessa sekä yksi alan pioneereista. Toiminnan alussa Idesco Oy on kehittänyt tunnistustuotteita teollisiin sovelluksiin, mutta on laajentanut päämäärätietoisesti osaamistaan ja tarjontaansa myös uusille alueille. Tuotteita ovat mm. RFID- lukijat ja -tunnisteet, järjestelmiä ohjaavat kontrollerit ja RFID-lukijan sisältävät kosketusnäyttöpäätteet.

Idesco kehittää luotettavia etätunnistusratkaisuja asiakaslähtöisesti. Idescon tuote- ja palveluvalikoima koostuu lukijaratkaisuista kulunvalvontaan, ajoneuvontunnistukseen ja muihin sovelluksiin esimerkiksi logistiikassa ja teollisuusautomaatiossa. Idesco tuo RFID-teknologian edut suoraan asiakasyritystensä liiketoimintaan: ratkaisut auttavat luomaan luotettavia, helppokäyttöisiä ja kustannustehokkaita tunnistusjärjestelmiä. Idescon uusi mobiilitunnistusratkaisu on hiljattain noteerattu vuoden 2020 OHTO eli Oikein hyvän turvallisuusoivalluksen innovaatiopalkinnolla.

Idesco Oy:n päätoimipaikka on Oulussa ja se on osa ruotsalaista Lagercrantz Group AB (publ.) konsernia.

Etsimme Ouluun Idesco Oy:lle asiakaspalveluinsinööriä.

Asiakaspalveluinsinöörinä olet RFID-tuoteperheen asiantuntija, joka palvelee asiakastuessa osana teknistä tiimiä – rakennat työssäsi onnistuneita asiakaskokemuksia ja tarvittaessa olet tukena myös Idescon omalle työyhteisölle tuotteisiin liittyvissä kysymyksissä.

Sinulta löytyy loogista päättelykykyä, ratkaisukeskeisyyttä ja hyvät sosiaaliset taidot. Katsomme eduksesi aikaisemman kokemuksen esimerkiksi teknisestä asennustyöstä.

Työssä menestyminen edellyttää sujuvaa englannin ja suomen kielen taitoa, teknistä tuntemusta sekä alan insinöörikoulutusta. Lisäksi tehtävä vaatii matkustusvalmiutta.

Asiakaspalveluinsinöörinä sinua odottaa vakituinen työsuhde ja mielenkiintoisen tehtävä kasvavassa ja kehittyvässä yrityksessä. Työssä menestymistäsi tukee kattava perehdytysprosessi, monipuoliset henkilöstöedut ja asiantunteva työyhteisö, jossa vallitsee kannustava ilmapiiri.

Katso Idescon Anu-Leenan fiilikset siitä, mikä on parasta Idescolla työskentelyssä:

https://www.youtube.com/watch?v=ysZ9LekBz7Q

Kiinnostuitko? Tule mukaan vaikuttamaan asiakkaiden turvalliseen ja huolettomaan huomiseen ympäri maailman osana Idescon joukkuetta!

Lisätietoja tehtävään liittyen antaa RTK-Henkilöstöpalvelun Päivi Rantsi, puh. 044 412 4487 (arkisin klo 9–15) tai paivi.rantsi@rtkhenkilostopalvelu.fi.

 

 

 

 

finger

Anu-Leena kertoo millaista Idescolla on olla töissä: Katso video

arrow
Asiakastuki

Evästeet verkkosivuillamme

Hyvä verkkosivuvierailija! Sitoudumme tietojesi suojaamiseen ja kunnioitamme yksityisyyttäsi. Jotta voisit jatkaa selailua eteenpäin, lue tietosuojakäytäntömme ja hyväksy sivuillamme käytettävät evästeet luettuasi ohjeet.